4. oktober 2011

Lukas fyller 2 år!

Lukas er en kjekk 2-åring!

I helgen fylte Lukas hele 2 år, og jeg er så utrolig stolt over hvilken fin gutt han har blitt!
Her er noen bilder fra den store dagen...
  Lukas fikk muffins med lys på ved senga til frokost

 Nybada!

 Klar for fest!

 Oreokake hører selvsagt med.

 Lukas greide å blåse ut alle lysene uten ett eneste problem, dette var nesten mer morsomt enn å faktisk spise kaken, haha!

 Oreokake og ostekake med blåbæregelé

 Her pakker vi opp gaver, og dette var kanskje den meste spennende gaven.

 Han fikk en katt som mjauer og går av seg selv. Ekstase! Han elsker katter!

 Søstrene Lystad fv.: Christina, meg og Ida

 Fra oss fikk han en Brio lekekomfyr som havnet på en god 2. plass blandt gavene. Han kan virkelig det der å lage mat! Jeg mener at han vet hvor alt skal, han vet til og med hvordan man lager omelett der han står å pisker 'egg' med en visp i stekepannen han fikk med. Utrolig hva han har lært av å se på meg under lavkarbo-tiden min eller kanskje bare generelt. Han er hvertfall veldig glad i å få være med meg på kjøkkenet, det er sikkert og visst.


På barnehagen dagen etterpå ble han sunget for og fikk ha på seg kongekappe og fikk sin egen krone.
Han lyste opp som bare det ble jeg fortalt, og det er helt klart han er en kar som elsker oppmerksomhet.


Etterhvert som vi møtte på fler kjente fikk vi stadig fler gratulasjoner, fra folk vi ikke hadde fortalt at han fylte år til (her inkluderer vi ansatt på et apotek til og med!) for det vi ikke visste var at det var kommet et bilde av han inn i avisen.
Det var jeg som sendte det inn, men jeg trodde ikke det kom før i tirsdagsavisa, så da ble det enda mer stas denne dagen på lillemann.


1 kommentar: