27. september 2011

Kryper til korset

Det er ikke ofte jeg er syk, og om jeg er det, så er det sjeldent jeg innrømmer det. Men nå kryper jeg til korset og måtte si at jeg ble hjemme i dag fra jobb. Det er da etter en hel helg uten særlig mye stemme og et svelg som sikkert har hovnet opp til det dobbelte. Jeg har prøvd hele helgen å bli kvitt det, og i går kveld la jeg meg ekstra tidlig for å se om jeg kunne sove det bort. Men neida, jeg forsov meg først av alt og jeg tror jeg har fått for lite oksygen eller noe, for hvem sover vel i 12 timer, når man er vandt til 2-6 timer? Jeg tror jeg døde litt. Svelget er fortsatt ikke brukbart, men jeg aner allikevel et håp i det fjerne om at det er vekke til slutten av uka.

Noen tips til å få hevelsen til å gi seg, uten å måtte oppsøke lege?
Aner ikke om det er betennelse, mandlene, etset hull eller innfeksjon. Kanskje alle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar