4. januar 2013

Vi reiser i natt

Så ble det som alltid litt endringer i planene våre. Vi reiser sørover i natt å henter Haylie, en uke tidligere enn den originale planen. I dag var det første dag på skolen etter juleferien og så var det plutselig så var det helg igjen og jeg skal rett hjem å sove.     
Klokken ett i natt setter vi i gang og gjør klar bil, bur og kaffe, og legger ut på veien. På grunn av snø, is og uvær over fjell og på veien så regner vi med å måtte bruke 8-10 timer per vei. Vi skal hente henne klokken 13 og jeg er svært spent på henne.
Etter at vi har hentet henne så blir det strake veien opp igjen, så her blir det døgning rett og slett, men med nok koffein og sukker så tror jeg ikke det blor et problem.   
I morgen håper jeg at jeg kan oppdatere om både hund og hvordan turen gikk :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar