1. januar 2013

2013

Så var vi inn i et nytt år og vi kan legge 2012 bak oss. Endelig! 2012 har vært et like godt år som det har vært dårlig, men alt i alt så har det for det meste gitt mye stress og problemer, situasjoner man ikke unner sin værste fiende og opplevelser man kunne ha greid seg uten.

2013 har jeg bestemt skal være mitt år og det later til å kunne bli det også. Slik som jeg gjør hvert år, så har jeg igjen lagt nye nyttårsforsett, så mye klisje det måtte være - det er rett og slett en tradisjon, og klisje er bare et annet ord for motivasjon og suksess.
Men i motsettning til de tidligere årene her på bloggen så kommer jeg ikke til å liste opp spesifikke punkter som "skal" oppfylles. Men jeg har likevel mål, og de målene er blandt annet å komme meg så langt unna NAV som det går og kunne legge en plan for hvertfall 2 år fram i tid pga dette.
Noen har kanskje også fått med seg at vi skal adoptere en hund (noe jeg kommer mer tilbake til siden) og dermed er også ett av målene å komme i bedre form, uten tanker på vekttap eller utseende, rett og slett bare føle meg bedre med meg selv.
Jeg ønsker å kunne gi Lukas fler gode opplevelser og jeg ønsker å kunne gi han alt han trenger. Dét innebærer å kunne øke inntekt, få skikk på økonomien, være mer aktiv og interaktiv med han.
Jeg har mange fler ønsker for dette året, men de fleste er en begynnende prosess for hva som vil kunne være mulig i årene som kommer og er derfor ikke punkter som går an (eller ønsker) å liste opp.

 Med det ønsker jeg alle lesere et riktig godt nytt år, og jeg håper dere får hva dere vil ut av dette året!


Jeg har ingen plan, dessverre, for hvordan jeg vil bruke bloggen framover, men jeg kommer ikke til å legge den ned og håper jeg greier å være ekstra flink med å dokumentere vår hverdag framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar