30. september 2012

Siden sist..

Nå er det en stund siden jeg sist skrev her inne, men her er jeg plutselig igjen, og mye har skjedd siden sist. Her er hva som skjedde i svært korte trekk..
Nyttår kom og gikk og nye forsetter ble satt, men som vanlig så ble veldig få fulgt.
Mars kom og jeg søkte meg inn på skole, vg1 Helse og Sosialfag.
I April ble jeg gravid, men mistet barnet i uke uke 8, og har hatt litt å bearbeide siden dette.
Juli ble det slutt mellom meg og Lukas sin far, og han flyttet ut.
Siden da har jeg hatt Lukas 50% av tiden, og det går bra for alle parter, til tross for en stor haug med papirarbeid og pengeproblemer. Nå ser det ut til at det meste er under kontroll og vi lever en vanlig hverdag igjen.
Jeg kom inn på skolen jeg ville, og begynte dermed skole igjen med flere års opphold i august. 
Slutten av juli fylte jeg 22, og nå er det bare 2 dager til Lukas fyller 3 år.

Den største hendelsen så langt er nok er nok at jeg er i et nytt forhold med en herlig mann.
Ting skjedde raskt, men dette var noe utenom det vanlige. Det er slik at når noe føles riktig, så vet man det bare - og det er dét som overrasket meg mest også. Det er ikke lengre bare en myte. Når man møter den rette, så vet man det bare.
Nå skjedde nok ting på den litt mer utradisjonelle måten, men straks flytter han hit og livet begynner et nytt kapittel. Han bor nemlig et godt stykke unna, faktisk så langt unna som Nederland, men avstand forblir ikke et problem for oss lenge, heldigvis.
I morgen kommer han hit, og blir boende i 6 uker til å begynne med, deretter skjer det litt mer ang flytting og justeringer.

Så med det ser det ut for at det blir liv i bloggen igjen!
Det er såpass store endringer som har skjedd at jeg plutselig får litt å skrive om igjen framover.


2 kommentarer:

  1. wow, for et år du har hatt! men bra ting har ordnet seg nå den siste tiden. og fortsett å blogge, jeg er supernysgjerrig! :D

    SvarSlett
  2. Vet ikke om forrige kommentaren kom opp, så prøver på nytt: ohoi karra for ett år for dæ, har æ vissta ta så skulle jeg prøvd å vært en god venninne for deg igjen:( synd vi har sklidd sånn fra hverandre:( men du vet hvor du har meg:) håper du har det bra og kommer til å få det bra med kjæresten din:) du fortjener det aller beste:) klæmz smilemannj!! Regner med du skjønnte det var liz selv om jeg bare får kommentet som anonym:)

    SvarSlett