19. november 2011

Firetruck!

Hei?
Eksisterer denne bloggen fortsatt?
hm. Det gikk visst 4 uker å logge meg på igjen her igjen, jeg føler rett og slett ikke for å skrive eller dele noen ting.
I den siste tiden så har det jo skjedd en del, blandt annet så har jeg, Kiana og samboer har gjenopplivet et eldgammelt prosjekt jeg holdt på med for cirka 5 år siden, gjort det nytt og jeg føler jeg er i mitt rette element. Jeg lar hva det er ligge en liten stund til, men jeg kan se for meg at det blir ganske travelt framover!

Jeg har farget håret igjen. Wooptydoo! sjokk det sikkert, men jeg følte for å dra hjem og gikk rett tilbake til mørkt igjen etter et langt og mislykket forsøk på å like meg selv som litt lysere i håret. Planen om å vokse ut min egen farge gikk da som følge rett vest, men jeg er fornøyd (-ish som alltid).

Guttungen vokser og har er absolutt kommet i 2-års trassen, og det mest brukte ordet om dagen er NEI.
"Skal du sove?" - NEI!
"Er du sulten?" - NEI!
"Skal vi leke?" - NEI!
Ellers så må jeg fortelle at det begynner å komme ganske mange andre ord også, og han hermer etter det meste så nå må vi begynne å passe ordene våre litt mer her hjemme også. nuf' said.


Min kjære kjære oldemor, Lukas tipp oldemor, døde i forrje uke. Helt uventet, men også helt fredfult.
Hun var midtpunktet i familien på min farside og det var pga henne at familien møttes så ofte og holdte sammen slik vi gjorde da hun inviterte alle på kaffe og vafler hver eneste lørdag. Jeg har utrolig dårlig samvittighet for å ikke ha møtt opp så ofte som jeg ville, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det nå desverre. Hun ble 88 år, hun skulle ha fylt 89 om bare noen få dager, men hun hadde energi som en 25 åring. Ingen plager, absolutt ingenting feilte henne, så hun var den siste jeg forventet skulle gå bort nå. Jeg er ufattelig lei meg, og jeg vet det høres helt normalt ut og ikke noe mer tess enn at ei oldemor døde, men denne dama var noe helt spesielt!

Julen begynner å snike seg inn i huset vårt allerede, jeg som ikke kan fordra jula har begynt å hengt opp diverse. Blandt annet så er pakkekalenderen til guttungen så godt som helt ferdig allerede, og den henger midt i stua så jeg er spent på hvor lang tid det tar før nysgjerrigheten tar overhånd for småen.


Jeg skulle ønske jeg var som før, som ikke kunne gitt mer F i privatliv, men denne runden er det mye jeg ikke gidder å dele, desverre. Mye som skjer om dagene føler jeg.
Så nå jeg skal straks sette meg ned å svare på spørsmålene fra forrje spørsmålsrunde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar