18. oktober 2011

oh shiiiii..

Det kan se ut som jeg glemmer av bloggen ganske ofte i det siste, og det kan tenkes at det stemmer det! Men egentlig så finner jeg bare ikke ordene jeg leter etter innen jeg er innlogget. Jeg bruker forskjellige kontoer mellom mail og blogg, men de er allikevel under google begge to, så mitt største problem er kanskje orket å bytte over. Med andre ord, jeg tenker på bloggen når jeg leser og svarer på mail, men da må jeg ut av mail for å skrive på bloggen, så innen jeg har svart på de mailene jeg skal så gidder jeg ikke å logge meg inn på bloggen for å skrive enda mer haha. Jeg er så dryg av og til!
Det jeg kan trøste med, er nok at det ikke skjer så særlig mye i hverdagen som tiltrekker særlig stort puplikum. Altså, høydepunktet fra de 7 dagene som har gått er nok da jeg bestemte meg for å bestille ny iphone, eller da fikk slutte på lysstøperiet..

La oss koble til kameraet og se på hva som har skjedd siden sist innlegg, bilder forteller mer enn ord vet dere..

4. Oktober var jeg og Lukas på besøk hos min mor hvor vi laget kaffemilkshake med min mors fancy blender!

6. Oktober slo høsten inn for fult og jeg laget min første kopp med kakao (oppskrift finner du HER) jeg brukte mørk sjokolade, noe jeg ikke liker, så den gikk rett i vasken for min del. Men den slo an hos de andre i huset!

7. kjøpt vi seng til Lukas, men dette kommer det mer om i et senere innlegg. 8. gikk med på handle inn annet til rommet hans.

9. feiret vi bursdagen til søskenbarna mine som kom reisende fra Hamar. De har utrolig nok bursdag på samme dag (13. Oktober) med 3 år mellom seg!



10. tok jeg motet til meg å laget papadums igjen for første gang på trolig ett år. Jeg har dårlig erfaring med olje som skal varmes opp til 200 grader for å si det sånn, så å lage dette som skal friteres i olje er utrolig nervepirrende for meg.

12. Oktober fikk jeg endelig slutte inne på lysstøperiet etter at det begynte å gå et rykte om meg på jobben. Ryktet var forsåvidt ikke negativt ladet, men det var overdrevent og overvurdert, så det å flytte avdeling blusset opp angsten igjen. Denne gangen prestasjonsangsten.
Jeg fikk en del oppgaver, men til slutt endte jeg opp med å sy på frihånd, og jeg brukte dagen på å lage nøkkelhanker. Jeg føler fortsatt at jeg er på barneskole for svært mentalt syke personer, men jeg tar det enn så lenge som en utfordring mot angsten. Jeg fikk senere beskjed om at jeg skal flyttes til en mer komplisert oppgave.


Etter disse dagene så er det et stort gap med dager jeg ikke husker så mye ifra, 'for sånn går no' dagan'.
I dag fikk jeg hakeslep når jeg kjørte gutten til barnehagen. Vi kjørte forbi en bensinstasjon og bensinprisen var på utrolige 12,90 kr / L. Jeg har ikke sett det så billig siden jeg var lita og selv om jeg hadde mer enn halv tank så fylte jeg på rent prinsipp, og det var ikke dumt for når jeg skulle hente ungen igjen fra barnehagen så var prisen søren meg skutt opp til 14,28 kr / L (og dette er den billigste stasjonen i byen!).


Så sånn går hverdagen min, temmelig kjedelig og ikke akkurat så mye å oppdatere om. Men jeg håper på en mer spennende hverdag framover, eller hvertfall noe som gir meg mer å skrive om.

Så da ender jeg dennne posten med bollene vi laget til kveldsmat i dag..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar