21. september 2011

Iselin checked in at..

Etter mye om og men med dietter og besettelse av vekttap så har jeg endelig 'gitt opp'. Etter en samtale med en sykepleier (som forresten er på lavkarbo selv) så har jeg blitt bedt om å spise 'normalt' og slutte å stresse kroppen så mye som jeg har gjort. Jeg har gjort vondt verre og jeg er nesten hvor jeg begynte i mars igjen, så jeg innser at jeg har tapt.
Men det å finne ut hva vanlig mat var, var ikke det letteste jeg har vært borti. Men etter et par dager med spørring, graving og søking rundtom så har jeg fått en viss anelse om hva det vil si. Så da sitter jeg her med min første vanlige frokost på lenge og den består av 3 (!!!) knekkebrød med bringebærsyltetøy og 2dl appelsinjuice. Jeg greier ikke å legge fra meg 'slanketankene' enda så jeg veier, måler og teller enda, men det skal jeg slutte med etterhvert.

I tillegg til å ha sluttet med all diett, så har (skal?) jeg begynt å trene mer for å bli sterkere og satt i gang allerede i dag med spinning kl 9. Dette er en fridag jeg egentlig ikke har, så morgentrening er nok ikke noe som vil skje for ofte, men akkurat i dag passet det supert. Jeg skal på enda en spinningtime senere i dag, selv om tanken om å ikke overanstrenge seg ligger å lurer også. Jeg hater egentlig å trene, så det at jeg i det hele tatt har lyst er overaskende nok! Nå håper jeg bare at noe skjer snart for jeg er temmelig lei av å være så tjukk.

1 kommentar:

  1. Du er jo overhodet ikke tjukk eller overvektig på noen måte? Synes du ser sunn og frisk ut jeg, som en aktiv ung jente med en flott og kvinnelig kropp! :) Lykke til med å holde treningsmotivasjonen oppe.

    SvarSlett